Velvexo® FAQ

Velvexo FAQ – Meest gestelde vragen

1. Bieden jullie borduurwerk op alle soorten kledij en accessoires?
Ja! Velvexo personaliseert kleding zoals sweaters, hoodies, T-shirts en petjes, maar ook accessoires zoals tassen, toiletzakjes en knuffels met hoogwaardige borduring.

2. Wat is de opstartkost of digitaliseringskost bij Velvexo ?
Voor particulieren en verenigingen rekenen wij geen opstartkost aan.
Voor bedrijven (B2B) geldt er een eenmalige opzetkost, die volledig vervalt bij een bestelling vanaf €500. Het exacte bedrag wordt steeds vooraf meegedeeld in de offerte.

3. Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
De levertijd bestaat uit twee delen:

Productietijd: meestal tussen de 5 en 12 werkdagen , afhankelijk van het product.
Bezorgtijd: zodra klaar, verzending via bpost – doorgaans 3 dagen in België.
Spoedbestellingen zijn mogelijk op aanvraag.

4. Hebben jullie een minimum bestelhoeveelheid?
Voor groepsbestellingen geldt korting vanaf 10 gelijkaardige items. Voor kleine oplages en particuliere bestellingen is maatwerk mogelijk, ook voor 1 stuk.

5. Wat voor betalingen en verzendingen zijn mogelijk?
Gratis verzending vanaf € 70 binnen België. Betalen kan via Bancontact, Maestro, Mastercard en Visa.

6. Accepteren jullie eigen aangeleverde kleding?
Ja, je kan eigen kleding of accessoires zoals tassen en rugzakken aanleveren om te laten borduren.

7. Kan ik mijn logo’s of eigen ontwerpen laten borduren?
Absoluut! Velvexo borduurt logo’s en persoonlijke ontwerpen op kleding en accessoires, met duurzame en kwaliteitsvolle afwerking.

8. Is borduren beter dan bedrukken?
Velvexo kiest bewust voor borduren. Borduursels zijn duurzaam, kleurvast en blijven ook mooi bij herhaald wassen.